Cabutan Bertuah 5 Hari

Friday, August 6, 2010 Labels: ,

mama hiro di TAG oleh si cantik manis sabrina n si hot mama GINA....thanks sabrina...so mama hiro join lah;;

Dan kad ramadhan yang dah siap design macam kat bawah ni....



Syarat2nya mudah sajok:










Littlecolourshop (Tulisan sahaja)

  • Entrykan contest ini dan tagkan 3 geng kamceng tak kamceng korank :P
nak TAG:
AROL:
sall
IBU DINI

Siapkan slogan "saya suka kambeng sebab....sebab .kambeng tu makhluk Allah jugak...dah lah susu dia tu banyak khasiat ...susu terbaik selepas susu ibu..daging dia kalau wat masakan mmg sedap..x pening bila makan..chewah.!!!macamlah saya nie makan kambeng..hihi..tp tang masakan tu saya ada terbaca lah..kalau makan kambeng x fenin..betul ke??..hihi..kita lak tanya soklan eh..hihihi

so sesiapa yg nak join leh klik sini ya

ended:10.08.2010

3 comments:

Jiya said...

mak kiter penin makan kambeng camner?? hehehe.. good luck!

gewecun said...

kite pun tak tahu..tp pernah baca dlm magazine apa ntah.lupalak..hiih..but nyway..thanks ya

AROL DSHW said...

insyallah, nanti arol join yeah! :)

Friday, August 6, 2010

Cabutan Bertuah 5 Hari

mama hiro di TAG oleh si cantik manis sabrina n si hot mama GINA....thanks sabrina...so mama hiro join lah;;

Dan kad ramadhan yang dah siap design macam kat bawah ni....



Syarat2nya mudah sajok:










Littlecolourshop (Tulisan sahaja)

  • Entrykan contest ini dan tagkan 3 geng kamceng tak kamceng korank :P
nak TAG:
AROL:
sall
IBU DINI

Siapkan slogan "saya suka kambeng sebab....sebab .kambeng tu makhluk Allah jugak...dah lah susu dia tu banyak khasiat ...susu terbaik selepas susu ibu..daging dia kalau wat masakan mmg sedap..x pening bila makan..chewah.!!!macamlah saya nie makan kambeng..hihi..tp tang masakan tu saya ada terbaca lah..kalau makan kambeng x fenin..betul ke??..hihi..kita lak tanya soklan eh..hihihi

so sesiapa yg nak join leh klik sini ya

ended:10.08.2010

3 comments:

Jiya said...

mak kiter penin makan kambeng camner?? hehehe.. good luck!

gewecun said...

kite pun tak tahu..tp pernah baca dlm magazine apa ntah.lupalak..hiih..but nyway..thanks ya

AROL DSHW said...

insyallah, nanti arol join yeah! :)